perjantai 12. lokakuuta 2012

Sleep kills

Uni jonka näin, nukkuessani 29.10.2011

Olin alamittaisten mahdollisten ystävieni kanssa jollain idyllisellä saarella, lähellä puutaloja jotka olivat maalattu punaisiksi. Samassa paikassa olivat myös änkyräkännissä ollut Jussi Parviainen kera nuorikkonsa Saanan.
Jussi Parviainen kuseskeli joka paikkaan ja Saana haukkui miestään milloin impotentiksi, milloin idiootiksi, milloin jollain muulla loukkaavalla termillä. Minä otin Jussi Parviaisen eripariset cowboybootsit ja heitin ne talon katolle, josta Jussi Parviainen koetti saada niitä alas kusemalla ylöspäin.
Kävelin ystävieni luokse ja sanoin "siellä se Jussi Parviainen kuseskelee joka paikkaan" ja halveksuva asenteeni Jussi Parviaista kohtaan teki vaikutuksen Saanaan, joka tuli luokseni, osoitti minua sormellaan ja sanoi "mä haluun sut." Vastasin hänelle "no mä en haluu sua" ja tässä vaiheessa mustasukkainen Jussi Parviainen koetti käydä päälleni kuin yleinen syyttäjä.
Jussi Parviainen heilutteli nyrkkejään edessäni, minä rauhoittelin miestä sanoen "hei, ihan rauhallisesti. Me voidaan sopia asiat kuten aikuiset" ja kun Jussi Parviainen laski kätensä MÄ LÖIN SITÄ NAAMAAN!
Jussi Parviainen kaatui maahan muuntuen kahdeksi hedelmäpussiksi täynnä hiekkaa. Painoin sormella toiseen pussiin silmiä ja suuta kuvastavat kuopat ja sanoin "ethän sä oo mikään mies."

3 kommenttia:

KimSjopi kirjoitti...

Unet ovat välillä omituisia. Varsinkin silloin, kun on kuumetta vähintään se 38 astetta. Näin itse kerran unta, että kelluin kylpyammeessa avaruudessa.

...noir kirjoitti...

Oletko varma, että se oli unta?

KimSjopi kirjoitti...

Tietysti saatoin katsoa jotain niin hyvää elokuvaa, että se vaikutti siltä, että olen unessa.