lauantai 24. syyskuuta 2016

Minä olen

Kollegablogi Cinema Lozengen (joka muuten tulee varmaan aina olemaan Cilo minulle) Waltsu, eli Waltteri stressaa hieman siitä kuinka Google tavallaan pakottaa jättämään anonymiteetin sivuun ja olemaan vastoin tahtoaankin oma paljas itsensä, vaikka sen luonnollisesti tulisi olla oma valinta miten itsensä haluaa esitettävän. Vaikka itse toimin ns. taiteilijanimen alla ja profiilikuvani on ensinnäkin 18 vuoden takaa (olin siis 20v) ja kaikkea muuta kuin paljailla kasvoilla esitetty, niin en ole suuremmin välittänyt siitä tietääkö kuka minä oikeasti olen vai enkö olekaan. Kuitenkin jonkinlaisena je suis Waltteri-tekona mainitsen, että ei huolta, minä olen Teemu ja tässä:

“We all wear masks, and the time comes when we cannot remove them without removing some of our own skin.”
- André Berthiaume

5 kommenttia:

Waltsu kirjoitti...

Moi, Teemu.

Sydämeni ihan liikuttuu.
Kiitos.
Tämä oli niin hieno ele, että en sanotuksi saa.

-TC- kirjoitti...

Hello, Teemu :)

Mut joo, ite jätin vuosia sitten anonymiteetin enemmän tai vähemmän pakotettuna kans taustalle. Aika paljon sais nähdä vaivaa jos haluais olla täysin ano.Toisaalta, on siinä hyviäkin puolia ettei tehdä iisiksi...

...noir kirjoitti...

Sinulle TC se olikin suuri yllätys kuka olen ja tähän perään silmää iskevä hymynaama.

corum81 kirjoitti...

Olen hyvin yllättänyt! Luulin, että olet 24-vuotias blondi nainen, no ehkä tähän tottuu...

...noir kirjoitti...

Ymmärrettävä erehdys.